طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

همه چیز در مورد طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

همه چیز در مورد طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ آن

یک سوال متداول این است که چگونه می توانم کاتالوگ طراحی و چاپ کنم؟ در این مقاله ما در مورد طراحی فنی این بروشور صحبت نخواهیم کرد و باور ندارید که به دنبال پاسخی برای این سوال هستید. اگر این موردی است که شما به دنبال آن هستید ، ما یک ویدیوی آموزشی را در آینده درج خواهیم کرد تا جزئیات خوب در مورد بروشور و طراحی کاتالوگ را توضیح دهیم. اما اطمینان حاصل کنید که طراحی دارای تخصص هستند که مهارت داشته باشند و تمام حرفه ای شما را بشناسند و انجام دهند ، مهم نیست که چقدر سخت است کار طراحی آن مهم موفق شدن شما است.

طراحی خوب
درست است که طراحی کار مورد نظر طراح است ، اما دانستن برخی از نکات مهم مربوط به طراحی کاتالوگ ، خوب است. بدانید که مردم از تصاویر و طرح های کارتونی که باعث سردرگمی خواننده می شود ، چشم پوشی می کنند. بنابراین بروشور یا کاتالوگ خود را ساده کنید و جای خود را برای فضای سفید بگذارید و در یک یا دو رنگ اصلی ارائه شود.
استفاده نکنید.
نوع کاغذ
مراقب باشید که کاغذ نازک و ارزان را انتخاب نکنید و به یاد داشته باشید که این بروشور یک وسیله تبلیغاتی است که برای هرچه بیشتر ممکن نگه داشته می شود و با بروشورها متفاوت است. ا

به طور خلاصه ، کیفیت چاپ بروشور و زیبایی طراحی آن به طور کامل نشان دهنده تصویری از تسهیلات شما در مقابل مشتریان است و اولین و جلوه ای را که به شرکت شما وارد می کند به آن می بخشد.


استفاده آسان
بروشور یا کاتالوگ راهی آسان برای حمل و نقل بازاریاب با دست خود و پیاده کردن آنها به جایی است که مشتریان و مشتریان شما می توانند در مورد محصول یا خدمات خود به آنها بگویید.

یکی از روشهای بازاریابی شما
شما با استفاده از یک کاتالوگ یا بروشور در طیف وسیعی از دیگر فعالیتهای بازاریابی توسط متخصصان بازاریابی مانند تی شرت با آرم شرکت یا کیف های دستی که در تالار گفتگو در محل تجارت شما توزیع می شود .

فراوانی اطلاعات
کاتالوگ فضای بیشتری را برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما و همچنین اطلاعات در مورد شرکت شما فراهم می کند.
هزینه ها
هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ در مقایسه با نتیجه ای که به دست می آورید و در مقایسه با هزینه سایر روشهای بازاریابی گران نیست.

  • ۰
  • ۰

موارد اساسی در طراحی لوگو را بدانید!

یه لوگو چه چیزایی داره؟

هیچکس نمیتونه ادعا کنه که رو دست نداره توی این کار. اما خیلیا هستن که توی این راه آزمایشات و تمارین زیادی میکنن تا بالاخره به نتیجه برسن و از این حرفه چیزای جدید یاد بگیرن

 

امروزه دیگه هرکیو نگاه کنی یه دستی تو این هنر داره و یه عده کارشون شده ساخت لوگو اونم به صورت عمده ای! اما کسی که از سد این جمعیت طراحان عبور میکنه یه حرفه ای مثل شماست که با یه کم اطلاعات بیشتر و بهتر، کار با ابهت تر و بدرد بخور تری بیرون میده و نظر شرکت رو جلب می کنه.

طراحی لوگو و نماد

جزو مهمترین المان های طراحی در ساختار یک سازمان و هر مجموعه ای طراحی لوگو می باشد، زیرا لوگو مفهومی از تمام ساختار یک مجموعه می باشد. طراحی لوگو با توجه به اصول طراحی و استفاده از ساختار مفهومی می تواند تبدیل به یک اثر هنری و یک نشانه ماندگار شود. در طراحی لوگو توجه به اصول سازمان مربوطه و ترکیب این اصول با قوانین طراحی و هنر یک امر پیچیده و مهم می باشد که توسط اهل فن این رشته باید انجام گردد.توجه به اصول زیبا شناختی در طراحی لوگو ، استفاده از رنگ بندی مربوطه،حتی استفاده از ریاضیات  در طراحی می تواند تبدیل به یک ایده جالب و در عین حال زیبا گردد. همیشه به این مورد در طراحی بیشتر از سایر وجوه توجه کنید. زیرا لوگو مجموعه شما در همه جهات مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در طراحی سربرگ، طراحی پوستر، طراحی ست اداری، طراحی کارت و … به این خاطر می باشد که طراحی لوگو فراتر از یک طراحی ساده و ترکیب یک یا چند کلمه می باشد.

اصول طراحی لوگو

 اصول کلی که برای طراحی یک لوگو تعریف شده عبارت است از:  ساده و روان بودن لوگو بطوریکه  با فرهنگ موضوع همخوانی داشته باشد.  قابلیت تک رنگ شدن را داشته باشد (امروزه لوگوهایی برای یک محصول یا خدمات از یک شرکت طراحی میشوند که نیازی به قابلیت تک رنگ شدن ندارد، به کاربری لوگو در طولانی مدت توجه کنید!).  قابلیت کوچک شدن در ابعاد ۱ سانتی متر را دارا باشد.  ترجیحا دارای فرم هندسی باشد.  وضوح عوامل مورد استفاده در نظر گرفته شود.

انواع طراحی لوگو

سه نوع کلی برای طراحی لوگو وجود دارد :  نوشتاری (لوگوتایپ یا مونوگرام) تصویری و علامت اختصاری (پیکتوگرام و آرم) نوشتاری – تصویری اینکه کدام یک از این سه نوع طراحی لوگو مناسب است بستگی به برخی از عوامل دارد، از جمله وسعت کاری، منحصر به فرد بودن اسم، نوع شغل یا خدمات و عواملی دیگر

 

لوگو تایپ

یکی از شیوه های طراحی لوگو، لوگو تایپ می باشد که این شیوه طراحی بدون استفاده از شکل و تصویر فقط با استفاده از اسم در طراحی استفاده می گردد . شیوه خاص و منحصر به فرد در نوشتار یک لوگو را، لوگو تایپ می گویند. لوگو تایپ در زبان انگلیسی بسیار راحت تر و قابل اجرا تر نسبت به زبان فارسی می باشد. در زیر چند نمونه لوگو تایپ را برای شما جمع آوری نموده ایم.

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • nofis98292 nofis98292

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی