طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

همه چیز در مورد طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

همه چیز در مورد طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ آن

یک سوال متداول این است که چگونه می توانم کاتالوگ طراحی و چاپ کنم؟ در این مقاله ما در مورد طراحی فنی این بروشور صحبت نخواهیم کرد و باور ندارید که به دنبال پاسخی برای این سوال هستید. اگر این موردی است که شما به دنبال آن هستید ، ما یک ویدیوی آموزشی را در آینده درج خواهیم کرد تا جزئیات خوب در مورد بروشور و طراحی کاتالوگ را توضیح دهیم. اما اطمینان حاصل کنید که طراحی دارای تخصص هستند که مهارت داشته باشند و تمام حرفه ای شما را بشناسند و انجام دهند ، مهم نیست که چقدر سخت است کار طراحی آن مهم موفق شدن شما است.

طراحی خوب
درست است که طراحی کار مورد نظر طراح است ، اما دانستن برخی از نکات مهم مربوط به طراحی کاتالوگ ، خوب است. بدانید که مردم از تصاویر و طرح های کارتونی که باعث سردرگمی خواننده می شود ، چشم پوشی می کنند. بنابراین بروشور یا کاتالوگ خود را ساده کنید و جای خود را برای فضای سفید بگذارید و در یک یا دو رنگ اصلی ارائه شود.
استفاده نکنید.
نوع کاغذ
مراقب باشید که کاغذ نازک و ارزان را انتخاب نکنید و به یاد داشته باشید که این بروشور یک وسیله تبلیغاتی است که برای هرچه بیشتر ممکن نگه داشته می شود و با بروشورها متفاوت است. ا

به طور خلاصه ، کیفیت چاپ بروشور و زیبایی طراحی آن به طور کامل نشان دهنده تصویری از تسهیلات شما در مقابل مشتریان است و اولین و جلوه ای را که به شرکت شما وارد می کند به آن می بخشد.


استفاده آسان
بروشور یا کاتالوگ راهی آسان برای حمل و نقل بازاریاب با دست خود و پیاده کردن آنها به جایی است که مشتریان و مشتریان شما می توانند در مورد محصول یا خدمات خود به آنها بگویید.

یکی از روشهای بازاریابی شما
شما با استفاده از یک کاتالوگ یا بروشور در طیف وسیعی از دیگر فعالیتهای بازاریابی توسط متخصصان بازاریابی مانند تی شرت با آرم شرکت یا کیف های دستی که در تالار گفتگو در محل تجارت شما توزیع می شود .

فراوانی اطلاعات
کاتالوگ فضای بیشتری را برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما و همچنین اطلاعات در مورد شرکت شما فراهم می کند.
هزینه ها
هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ در مقایسه با نتیجه ای که به دست می آورید و در مقایسه با هزینه سایر روشهای بازاریابی گران نیست.

۲ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ببینید افراد چه نیازی برای خرید دارند
بعضی اوقات مردم برای تأمین نیاز خرید می کنند اما بیشتر اوقات مردم بخاطر تمایل ذاتی و روانی خریداری می کنند. آنها چیزی را که می خواهند خریداری می کنند زیرا آنها پس از خرید ، احساس بهتری می کنند و راضی تر می شوند. هنر ایجاد تمایل به خرید برای میل مشتری برای دستیابی به یک احساس خاص جذاب است. بنابراین طراحی کاتالوگ صنعتی به نحوی باشد که این حس ترغیب شود
تصاویر جذاب، صفحه آرایی زیبا و …..
بنابراین ، تمام عناصر فروشگاه خود را به سمت انتقال حس خوب هدایت کنید. این کار را در تمام سطوح انجام دهید. طراحی کاتالوگ صنعتی شما بایستی تمام جزئیات محصول و یا خدمات را داشته باشد، تصاویر ارجنیال و متن اختصاصی و روان داشته باشد و …

2 – طراحی برای مخاطب

طراحی کاتالوگ خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید. طراحی کاتالوگ آرایش با طراحی کاتالوگ صنعتی متفاوت است. کاتالوگ تجارت (B2B) باید متفاوت از کاتالوگ تجارت (B2C) باشد. کاتالوگ های جوانان ظاهری متفاوت از کاتالوگ افراد مسن خواهد داشت. سبک کاتالوگ خود را مطابق با خواسته های مخاطبان خود قرار دهید. حتی نوع نرم افزار طراحی نیز بایستی درست انتخاب شود.
– 3 محصول محور باشید

هرچه کیفیت طراحی کاتالوگ بهتر باشد و هرچه عکس محصول با کیفیت تر و بزرگتر باشد ، فروش محصول نیز بیشتر می شود. برای این منظور ، ما به طور کلی تلاش می کنیم تا اندازه تصویر محصول را به حداکثر برسانیم ، به ویژه در رابطه با ارزش سود هر محصول یعنی هرچه سود یک محصول بیشتر باشد ، محصول را بزرگتر نمایش خواهیم داد.

برخی از شرکت ها در کاتالوگ خود با گروه بندی محصولات در کنار عکس سعی در صرفه جویی در عکاسی و چاپ را دارند. که این اغلب به فروش کمتر منجر می شود زیرا در چنین عکسی هیچ محصولی برای جلب نظر مشتری در آن وجود ندارد. بهتر است موارد را به صورت جداگانه یا در گروه های بسیار کوچک و مرتبط نشان دهید. ما ترجیح می دهیم بیشتر محصولات بدون پس زمینه و با سایه ظریفی نشان دهیم.

4 – از عکس های محصول استفاده کنید

ایجاد کاتالوگ گران قیمت است و همه ما می خواهیم در صورت امکان هزینه های خود را کاهش دهیم. با این وجود شاید مهمترین عنصر کاتالوگ عکس محصول است بنابراین به نحوه صحیح از آن استفاده کنید. برای این منظور از روشهای ذیل استفاده کنید.
– عکاسی از محصولات

عکاسی از محصولات یکی از ساده ترین روش های تهیه عکس است، البته بسیاری از تولید کنندگان برای کاهش هزینه خود با استفاده از وسایل ساده مانند موبایل شخصی خود کار عکاسی را انجام می دهند در حالی که رقبا اگر عکاسی حرفه ای انجام دهند از شما در رقابت پیشی خواهند گرفت.
– استفاده از تصاویر وب

برخی از مشتریان جهت طراحی کاتالوگ صنعتی خود سعی می کنند که از تصاویر موجود در وب استفاده کنند، البته اگر از تصاویر با کیفیت و خریداری شده باشد می تواند منبع مناسبی باشد اما در غیر این صورت اصلا به صلاح نیست .

بیشتر بخوانید

  • nofis98292 nofis98292
  • ۰
  • ۰

برای داشتن یک لوگو چه هزینه ای باید بپردازیم(logo design price)

قبل از خواندن مطلب صادقانه به این پرسش پاسخ دهید، آیا واقعا بنز با پراید یکی است؟

قیمت و ارزش هر لوگو نسبت به سایر لوگو ها متفاوت است و این تفاوت ها باعث می شود که نتوانیم قیمت واحدی برای طراحی لوگو در نظر بگیریم. البته انجمن طراحان گرافیک به عنوان تنها مرجع موجود در ایران نرخ نامه ای دارد که می توان از روی آن استناد نمود. با این اوصاف تمام طراحان گرافیک از متدهای متفاوتی برای تشخیص هزینه ای که باید برای قیمت طراحی لوگو پرداخته شود استفاده می کنند. که این روال در همه دنیا نیز مرسوم است.

در این بخش با چندین فاکتور موثر در محاسبه قیمت طراحی لوگو آشنا خواهید شد. اگر یک طراح هستید و یا کارفرمای که به دنبال نکاتی درباره نحوه صدور صورتحساب برای خود هستید، این مطلب را که در مورد قیمت طراحی لوگو و همچنین عوامل دخیل در قیمت گذاری طراحی لوگو است را مطالعه نمائید.

سه نوع معمول قیمت گذاری در حرفه طراحی لوگو و طراحی نشانه وجود دارد که و هر کدام بعضا به چند زیر دسته تقسیم می شوند.

  • نرخ ساعتی

  • قیمت ثابت

  • نرخ بسته ای

  • مسابقه طراحی لوگو

نرخ ساعتی

یک روش بسیار معمول برای پرداخت هزینه به طراحان گرافیک میزان زمانی است که بر روی طراحی وقت می گذارند. بسته به تجربه، موقعیت مکانی، نوع لوگو و بسیاری از عوامل دیگر، نرخ ساعتی می تواند متغیر باشد. در خارج از ایران از 8 دلار تا 500 دلار در ساعت ( برای یک گرافیست سطح بالا ) ! ، این یک تفاوت بزرگ است. البته در ایران از ساعتی 10 هزار تومان تا ساعتی 500 هزار تومان برای طراحان لوگو متفاوت است.

دقت کنید نرخ هایی در بین این دو بازه نیز وجود دارند.

نکته بسیار مهم این است که اطمینان حاصل کنید که آرم طراحی شده با  نرخی که به طراحان پرداخته می شود تناسب داشته باشد(سابقه، تجربه، رزومه و …). برای حصول اطمینان از این موضوع می توانید با مشتریان قبلی طراح مشورت کنید و در صورتی که پروژه بزرگ است از یک گرافیست و یا طراح لوگو به عنوان مشاور استفاده نمائید و به یاد داشته باشید که  شما واقعاً متناسب با ” آنچه که می پردازید ” خروجی دریافت می کنید.

ادامه در طراحی لوگو https://darabi.net/logo-design-price/

  • nofis98292 nofis98292