طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

همه چیز در مورد طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

همه چیز در مورد طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ آن

یک سوال متداول این است که چگونه می توانم کاتالوگ طراحی و چاپ کنم؟ در این مقاله ما در مورد طراحی فنی این بروشور صحبت نخواهیم کرد و باور ندارید که به دنبال پاسخی برای این سوال هستید. اگر این موردی است که شما به دنبال آن هستید ، ما یک ویدیوی آموزشی را در آینده درج خواهیم کرد تا جزئیات خوب در مورد بروشور و طراحی کاتالوگ را توضیح دهیم. اما اطمینان حاصل کنید که طراحی دارای تخصص هستند که مهارت داشته باشند و تمام حرفه ای شما را بشناسند و انجام دهند ، مهم نیست که چقدر سخت است کار طراحی آن مهم موفق شدن شما است.

طراحی خوب
درست است که طراحی کار مورد نظر طراح است ، اما دانستن برخی از نکات مهم مربوط به طراحی کاتالوگ ، خوب است. بدانید که مردم از تصاویر و طرح های کارتونی که باعث سردرگمی خواننده می شود ، چشم پوشی می کنند. بنابراین بروشور یا کاتالوگ خود را ساده کنید و جای خود را برای فضای سفید بگذارید و در یک یا دو رنگ اصلی ارائه شود.
استفاده نکنید.
نوع کاغذ
مراقب باشید که کاغذ نازک و ارزان را انتخاب نکنید و به یاد داشته باشید که این بروشور یک وسیله تبلیغاتی است که برای هرچه بیشتر ممکن نگه داشته می شود و با بروشورها متفاوت است. ا

به طور خلاصه ، کیفیت چاپ بروشور و زیبایی طراحی آن به طور کامل نشان دهنده تصویری از تسهیلات شما در مقابل مشتریان است و اولین و جلوه ای را که به شرکت شما وارد می کند به آن می بخشد.


استفاده آسان
بروشور یا کاتالوگ راهی آسان برای حمل و نقل بازاریاب با دست خود و پیاده کردن آنها به جایی است که مشتریان و مشتریان شما می توانند در مورد محصول یا خدمات خود به آنها بگویید.

یکی از روشهای بازاریابی شما
شما با استفاده از یک کاتالوگ یا بروشور در طیف وسیعی از دیگر فعالیتهای بازاریابی توسط متخصصان بازاریابی مانند تی شرت با آرم شرکت یا کیف های دستی که در تالار گفتگو در محل تجارت شما توزیع می شود .

فراوانی اطلاعات
کاتالوگ فضای بیشتری را برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما و همچنین اطلاعات در مورد شرکت شما فراهم می کند.
هزینه ها
هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ در مقایسه با نتیجه ای که به دست می آورید و در مقایسه با هزینه سایر روشهای بازاریابی گران نیست.

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی لوگو در شیراز

طراحی لوگو در شیراز

سفارش طراحی لوگو در سراسر ایران یکی از دغدغه های کارفرمایان محترم می باشد. چه این طراحی لوگو در شیراز باشد چه در مشهد باشد یا در نقاط مختلف ایران،شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و یکی از کلان‌شهرهای این کشور و مرکز استان فارس است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده، که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران است. شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرامی‌خواند. و به طبع آن طراحی لوگو در شیراز برای کسب و کارهای این استان ضروری می باشد. وجود مسافران خارجی و … باعث میگردد تا کلیه کسب و کار ها به طراحی لوگو در شیراز اهمیت ویژه ای داده چون از نظر مخاطبین به دقت بررسی میگردد.

    • nofis98292 nofis98292
    • ۰
    • ۰

    یکی از مهمترین اقداماتی که در هر شغل و به ویژه در هویت های تجاری ضروری است مرحله سؤالات و شکل گیری تصویر کاملی از پروژه یا حرفه مشتری شما است ، در این پست روش یا الگوی سؤالاتی را که به شما ارائه می دهم قبل از طراحی لوگو یا هنگام کار بر روی یک هویت جدید ، با تحویل نشان می دهم. اینکه شما در ابتدا با مشتری خود درمورد هزینه ، زمان و سایر جزئیات موافقت کرده اید و کارها برای شروع عالی است ،

     

    این سؤالات من هر دوره را به روزرسانی و اصلاح می کنم ، و شما مجبورید این کار را انجام دهید ، ممکن است متناسب با کار شما نباشد ، و ممکن است مطابق آنچه در نظر شما برای شما مناسب است اصلاح و ویرایش کنید اما به طور کلی به شما کمک می کند تا پروژه مشتری خود را کاملاً درک کنید و یک تصویر خوب و واضح برای شروع ایجاد کنید ، من نیز توضیح ساده ای را در زیر هر سوال برای روشن شدن ایده خود اضافه کردم یا این برای شما در نظر گرفته شده است ، و این همان کاری است که من نیز با مشتری انجام می دهم تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز در شرایط برتر است.

    01 - نام کامل مشاغل یا محصول.

     

    در پاسخ به این سؤال ، مشتری به شما نشان خواهد داد که چگونه نام تجاری یا پروژه خود را به هر دو زبان بنویسید آیا مثلاً سلینین وجود دارد و آیا حضور آن با لوگو یا هویت از اهمیت برخوردار است؟

    02 - نحوه نوشتن آن یا نشان دادن آن در لوگو.

     

    آیا تمرکز طرف عرب یا خارجی به نام مشاغل یا این دو مورد خواهد بود و آیا شما روش خاصی برای نمایش متن و ترتیب بخش عربی و خارجی در آن ترجیح می دهید؟

    03 - نوع یا سبک لوگو.

     

    آیا مشتری شما می خواهد فقط روی نماد / نماد تمرکز کند - یا فقط به متن بستگی دارد - یا نماد و متن صاف است؟ یا حتی شما به عنوان یک مستقل آزادی انتخاب صحیح برای کار خود را دارید؟

    04 - ایده کار کردن با کلمات ساده را توضیح دهید.

     

    پاسخ به این سؤال باید خلاصه ای از ایده مشتری یا پروژه شرکت شما را روشن کند و چه نتیجه ای از آن حاصل می شود؟

    05 - مکان یا کشوری که وی از آن فعالیت می کند.

     

    آیا تمرکز پروژه یا شرکت در همان کشور مشتری به عنوان "پروژه محلی" قرار خواهد گرفت یا برنامه هایی برای گسترش وجود دارد یا مثلاً ... یا ارتباطی با آن مکان از اصل ندارد؟

    06 - آنچه باعث می شود وی به یک لوگو جدید احتیاج داشته باشد.

     

    پاسخ به این سؤال بسیار مهم است ، چه برای شما به عنوان طراح و چه برای مشتری خود ، هدف از آن درک این مشکل در لوگو مشتری قدیمی خود ، در صورت وجود ، و دانستن دلیل تغییر است.

    07 - رقبا چه کسانی هستند.

     

    شرکت های رقیب یا شرکت های مشابه چه خارجی و چه عربی چه کسانی هستند؟

    08 - چه چیزی شما را از رقابت خود جدا می کند؟

     

    چه چیزی مشتری شما را با آنها فرق می کند و ارزش افزوده ای که فکر می کند چیست و او را منحصر به فرد و قادر به ادامه کار می کند؟

    09 - گروه هدف چیست؟

     

    سن - مادی - منافع مورد علاقه آنها یا به عبارت دیگر مخاطب هدف برای این پروژه؟

    10 - چشم انداز آینده پروژه یا شرکت؟

     

    به عنوان مثال ، محصولات و خدمات مختلف یا جدیدی وجود خواهد داشت و تا چه مدت؟ هدف این است که این کار را هنگام کار به خاطر بسپارید ، زیرا ممکن است از کد خاصی استفاده کنید که با یک سرویس یا ایده خاص مغایرت دارد.

    11 - شعارهایی که او دوست داشت.

     

    عرب یا خارجی - مشتری شما آن را ترجیح می دهد و می یابد که این الگوی توجه را از آن جلب می کند ، و هدف ، چه با این سؤال باشد و چه سؤالی که از آن پیروی می کند ، تقلید یا شبیه سازی نیست ، بلکه دانستن سبکی از سبکی است که او برای تصویب آن فکر می کند.

    12 - لوگوهایی را که دوست ندارید.

     

    عرب یا خارجی - او این را دوست ندارد و ممکن است قبل از هر چیز شخصاً برای او نامناسب باشد و اگر دوست دلوگو دلیل اینکه او هر نمونه را ترجیح نمی دهد ذکر کنم ، این بهتر خواهد بود.

    13 - تأثیر یا پیامی را که می خواهد با بیننده ترک کند.

     

    آیا او می خواهد مثلاً یا چیز دیگری را که فکر می کند از تجملات ، هزینه بالا ، نشاط و فعالیت خود خارج شود؟

    14 - آیا با لوگو و هویت به سبک خاصی تمایل دارد.

     

    (رسمی - سنتی - مدرن - مدرن - ساده - پیچیده - دارای ایده ای پنهان است ..)

    15 - هر چیزی را که او ممکن است بخواهد شما به آن پایبند باشید.

     

    مواردی که ممکن است برای حضور وی در محل کار مهم باشد ، و برای مثال مهم است که شما به "رنگ - اشکال - یا هر چیز دیگری" بچسبید.

    16 - ایده ها یا پیشنهادها در ذهن او می چرخد.

     

    آیا او یک یا چند ایده تجاری دارد؟ و اگر وجود داشته باشد ، آیا شما به عنوان مثال محدود به اجرای یکی از آنها هستید؟

    17 - ترس از لوگو و هویت.

     

    آیا مشتری شما می تواند از ترساندن یک شخصیت خاص در یک بخش از مردم بترسد ، یا ممکن است این لوگو در مکانی خاص ظاهر خوبی نداشته باشد؟ هر گونه ترس یا چیزی که ممکن است در مورد یک تجارت فکر کند ، برای اشتراک گذاری با شما بسیار مهم است.

    18 - استفاده از لوگو.

     

    آیا این محدود به استفاده در چاپ در وب است - به عنوان مثال فیلم - یا تمام موارد فوق؟

    19 - پیوندها ، اسناد ، پرونده ها.

     

    در اینجا شما به مشتری خود نیاز خواهید داشت تا در صورت یافتن "لینک سایت - طراحی سایت ، به عنوان مثال ، طراحی لوگو های قدیمی ... و غیره" کلیه پیوندهای مربوط به کار را در اختیار شما قرار دهد.

    20 - هر گونه اظهار نظر ، سؤال یا ایده ای که از آنها دریغ نمی کنید.

    هر چیز دیگری که فکرش را نمی کردید یا نمی خواستید اضافه کنید ، مکان مناسبی برای آن خواهد بود.

     

    در پایان من این الگوی را به هویت های تجاری هدایت کردم ، اما من آن را بیشتر با مشتریان خود استفاده می کنم ، و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، ممکن است موارد بسیاری پیدا کنید که قابل اصلاح ، اصلاح و یا تغییر کامل باشند ، بنابراین آزادی در اینجا شماست و من آن را ارائه کردم خلاصه تجربه من و به روزرسانی های زیادی است که در این باره انجام دادم. برای این شکل یا سبکی که من این روزها استفاده می کنم

    • nofis98292 nofis98292
    • ۰
    • ۰

                                    کیفیت کاتالوگ

    عوامل بسیاری در طراحی و چاپ مطلوب یک کاتالوگ تاثیرگذار است؛ از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت و دقت رنگ‌های مورد استفاده، دستگاه‌های چاپ مجهز، جنس و گرماژ کاغذی که برای کاتالوگ انتخاب می‌گردد، روکش مناسب آن، برش صحیح و دقیق کاتالوگ و در نهایت نوع صحافی کاتالوگ اشاره کرد. در این میان مجموعه چاپ آقا همواره کوشیده است تا با رعایت تمامی نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ و با بهینه‌سازی خدمات پیش از چاپ همچون فایل چک رایگان، فرم‌بندی استاندارد و در نظر گرفتن اصل مهم حفظ کیفیت بالای محصولات چاپی خود متناسب با نیاز مشتریان، کاتالوگ های مطلوب و مقرون به صرفه‌ای را ارائه دهد.

    برای چاپ یک کاتالوگ همواره نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها می‌تواند در رسیدن به یک کاتالوگ مطلوب موثر باشد.

    اولین نکته‌ای که برای تمامی محصولات چاپی به ویژه کاتالوگ وجود دارد کیفیت طراحی و نحوه ذخیره‌سازی آن جهت ارسال به چاپخانه است. این بدان معنا است که یک طراحی با کیفیت می‌تواند بر میزان کیفیت چاپ نهایی تاثیر به سزایی داشته باشد.

    رعایت فاصله‌ کافی از لبه کاغذ تا متون و تصاویر طرح، که در اصطلاح به آن حاشیه امن گفته می‌شود نیز به هنگام برش کاتالوگ بسیار حائز اهمیت است. زیرا عدم رعایت آن می‌تواند منجر به حذف بخشی از طراحی کاتالوگ گردد. این نکته می‌بایست در طراحی کاتالوگ در نظر گرفته شود.

    پس از رعایت کلیه استانداردهایی طراحی نوبت به انتخاب فاکتورهای مهم پیش از چاپ کاتالوگ می‌رسد. به طور مثال جنس و گرماژ کاغذ صفحات داخلی و جلد کاتالوگ بسیار در ظاهر و استحکام آن تاثیرگذار است. هرچه گرماژ و جنس کاغذ کاتالوگ بهتر باشد به طبع، آن کاتالوگ از زیبایی و ماندگاری بالاتری برخوردار خواهد بود. روکش مناسب برای کاتالوگ نیز موجب حفظ آن در برابر عوامل بیرونی خواهد شد. روکش سلفون مات و براق یکی از روکش‌های مناسب برای کاتالوگ است.

    جهت باز شدن کاتالوگ ها نیز منوط به زبان نوشتاری آن‌ها است. به طور معمول کاتالوگ هایی که زبان آن‌ها فارسی است از راست و کاتالوگ های دارای زبان‌ لاتین از چپ باز می‌شوند.

    برای چاپ کاتالوگ می‌توان از دو روش چاپ افست و دیجیتال استفاده کرد. البته باید به این نکته توجه داشت که برای چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین و طی مدت زمان کوتاه چاپ افست مناسب است. اما هنگامی که محدودیت زمانی وجود نداشته و نیاز به چاپ در تیراژ بیشتری است چاپ افست مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

    نوع صحافی که برای کاتالوگ ها انجام می‌شود متناسب با نوع تجارت و حجم کاتالوگ است. بدین معنا که برای کسب و کارهای رسمی و اداری بهتر است از صحافی چسب گرم و مفتول تخت استفاده شود. البته صحافی چسب گرم بیشتر برای کاتالوگ هایی که حجم بالایی دارند مناسب خواهد بود و برای کاتالوگ های کم حجم از مفتول تخت استفاده می‌شود. از صحافی مفتول لوپ نیز برای مصارف غیر رسمی استفاده می‌گردد.

    • nofis98292 nofis98292
    • ۰
    • ۰

    رولیک و انواع آن

    رولیک ها یکی از تجهیزات جانبی تسمه نقاله می باشد . این جزء اصلی از تسمه نقاله ،  به عنوان هرزگرد در این سیستم عمل می نماید.براساس تنا‍ژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سایز آن با رعایت استانداردهای جهانی DIN, CEMAGIS و ISO در بالاترین سطح کیفیت و عملکرد در شرکت پارس صنعت  با اجزا ذیل قابل ارائه به مشتریان می باشد.  

    • رولیک های رفت در سطوح جانبی کانوایرها ، متحمل وزن کانوایر و مواد انتقالی می باشند.
    • رولیک های برگشت در سطوح زیرین کانوایر ها ، تنها وزن تسمه را در جابجایی تحمل می کنند.
    • در رولیک های خود تنظیم ،رولیک های رفت و برگشت مانع از خارج شدن تسمه از محور می شوند. به منظور حفظ تعادل کانوایر، این رولیک ها می بایست در فواصلی مناسب جهت تنظیم تسمه قرار گیرند.
    • رولیک ضربه گیرمحل قرارگیری این رولیک ها ، در مکانهای ریزش مواد بر روی تسمه نقاله می باشد. به علت وارد آمدن نیروی بیش از حد به تسمه ، پیشنهاد می گردد که از رولیک ضربه گیر استفاده گردد.این رولیک ها به دلیل داشتن روکش لاستیکی با ابعاد مختلف ایجاد فاصله نموده و از واردشدن ضربه و ایجاد خرابی در رولیک های رفت  و برگشت  ممانعت بعمل می آورد.
    • nofis98292 nofis98292